Söndag 12 April

Tjohejsan!

Snabb uppdatering:


Torsdag: Tacos med dd, därefter massa grogg och fest hos stolt, riktigt trevligt tills vi skulle till donken för att fyllekäka, inte direkt något jag tänker ta upp här, men jag hoppas det inte blir sopat under mattan, trots att det är jobbigt.


Fredag: Bakfull satan, jag knallade hem till Johanna och snacka lite skit och umgicks med folket på altanen, senare mot kvällen kom dd och då var det bara att börja om. Vi gjorde iordning kyckling och stekt kyckling samt fetaostsallad, mums! Därefter knalla vi hem till Eken på Norra. Satt där och tjoa, grogga och lira poker riktigt trevligt. Därefter blev det fest i aberg hos haggan, massa folk där var kul och träffa alla. Därefter tog vi bussen ner till stan, och det här måste jag bara berätta:


Jag och dd var nästan säkra på att det fanns en bankomat UTANFÖR aberg centrum, vilket det visade sig att det inte gjorde när vi väl skulle ta bussen, så där stod vi utan busspengar och busskort? Så vi kom överens med busschaffisen att vi fick åka med gratis bara att vi hämta ut pengar när vi kom ner, vilket var klockrent. Men sen visade det ju sig att bussen var ganska sen när vi skulle kliva av, så jag hade ca 5 min på mig att ta ut pengar. Så jag sprang till bankomaten utanför helt enkelt, men så klart var den STÄNGD? Jaha, ja ja då var det bara att lägga benen på ryggen och kuta över torget förbi donken till en bankomat, fan har nog aldrig kutat så där fort på länge, var faktiskt lite pinsamt, men det sket jag i förstunden, men många människor måste fått sig ett gott skratt, fick iaf jag dd och chaffisen haha.


Jaja, efter det skjutsa celina och mika oss till gusten i åbyggeby, blev buzz massa öl och grogg och skratt, kvällen slutade vid 7 på morgonen, då däcka jag och dd här hemma helt trötta ... och fulla.

Lördag: Bakis som vanligt, vaknade vid 3 när vi egentligen trodde att klockan var 12, men men bara att börja om, handla mat och groggvirke osv, gjorde iordning potatisgratäng och fläskkotletter, och självklart fetaostsallad ;) Haha, där efter blev det bara att korka upp sen drog vi till en fest i aberg hos någon Sandra och hennes karl där jonna och alla var. Därefter drog vi till ett megaparty vid nynäs, fyfan var riktigt kul och svettig som fan blev jag över allt dansade haha. Sen blev det efterfest på slottet, som spårade till slut, men var kanske lika bra.

Idag har det inte varit många ryck, har legat helt död i sängen när det varit strålande sol ute, men men sånt man får leva med sörru ;)

Ska över till syrran efter maten eftersom hon och hennes karl har kommit hem från thailand, har saknat henne faktiskt. Sen vet jag inte vad som händer, sånt som visar sig, ciao!




Kommentarer
Postat av: lisa

Har saknat dig också gumman=)

Jävla idiot kan jag bara säga om du vet vad!!

Älskar dig!

2009-04-15 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0