Tisdag 21 April

Nu börjas det igen, inte bloggat på över en vecka, men har inte orkat helt seriöst.
Haha om jag ska vara ärlig kommer jag knappt ihåg vad som hände förra veckan.
Varit sjuk hela veckan som blev rätt lungt, jobba måndag men inte tisdag legat deckad i sängen men jobbade på divas på torsdagen.

Helgen, fredagen blev en snabbis på stan med Johanna sedan åkte jag hem till Becka där det var taco mys med brudarna, hon jag johanna, elin, ronja och carro blev det. Mycket trevligt måste jag säga! Satt hos Becka först och kika på talang, fan vad garva haha, knäckebrödsdansen var fan bäst ! Sen efter det tog vi tjejer en promenix hem till Ronja, satt där ett tag sen drog alla förutom Ronja med bussen intill stan. Drog vidare till Bomhus på fest hos Micke där Johanna "karlsson" och Mickis och lite folk var sen vid två blev det hemgång.
 Lördagen blev fika med Jonna på stan sen knalla vi hem till Niklas och satt och sola på balkongen, drack öl och rökte vattenpipa, riktigt fint! Därefter blev det att laga mat och dricka vin med syrran hos henne, riktigt gott och mysigt! Vid 10 tiden mötte jag upp Jonna, Dd, Mela och Isabelle vid brynäs, drog på fest vid nynäsgården därefter hem till Osten på fest. Mycket trevlig kväll! Kvällen slutade vid halv fem snåret på natten.

Söndagen blev lugna puckar med övningskörning.
Jobbat mån&tis, ska jobba ons& tors på divas, så kika gärna in på Divas på köpis och säg hej!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Danni

fin blogg du har, händer på valbrog? ska vi följa varandras bloggar på bloglovin?

kram

2009-04-28 @ 21:37:37
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0