Tisdag 7 April

Riktigt trött är jag idag, blir så när man vänder på dygnen.


Söndagen blev att jag drog ut med andreas och massa grabbar för att grilla kring eskön krokarna, var riktigt fint ställe vi var på även fast man fick gå ganska länge in i skogen,kom ut till en öppen plats vi vattnet med grillplats, perfa!
Efter det beslöt vi oss att åka på "spökrunda" haha i brist på annat. Åkter kring Bergby en sväng sen blev det Norrfly. Såg inge med hörde lite ljud, därefter blev det hemgång och kom i säng kring 4 tiden.

Igår blev det först bollan med johanna och matilda. Var ju soligt och skönt till en början men sen blev det molnigt och kallt, tråkigt. Satt där och käka jordgubbar och mackor och snacka om allt mellan himmel och jord. Därefter blev det jopp jopp. Senare på kvällen blev jag och Johanna så rastlös så vi tjata på Robbin så då åkte vi ut på spökrunda haha, drog med oss Lilliz ockå (även kallad karlsson på taket). Åkte kring Bergby, Hamrånge, Axmar osv osv. Läskigt haha. Somna vid 6 tiden imorse.

Och som jag sa är man inte alltför pigg idag, inte så bra att vända på dygnen nu när man har lov, man blir bara som sagt trött? haha.

Idag blir det jobb från 5-9 sen får vi la se vad som händer och fötter.

Blir trött på opålitliga människor, som vet vad konsekvenserna blir men ändå går mot strömmen, fattar bara inte varför, blir bara så besviken.

Ciao, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0