Torsdag 9 April

HubbeleHubbele! ( HAHA)


Efter jobbet i tisdags kom Andreas och grabbarna och plocka upp mig så for vi ut till Robin och stor sven ute i tröjde där karlarna satt och drack grogg. Tjoa lite sen gick vi ut i garaget för att kika på Dannes Cheva som de försöker laga, fan vad vi garva allihopa, även fast jag själv inte skulle kunna gjort det bättre för jag har ingen aning om hur man meckar haha, men det var roande att se på iallafall!

Efter det gled vi runt, plocka upp twixten och mötte upp Ling uppe på Sörby för att plocka upp Johanna och Lilliz. Där efter åkte vi till Norrfly igen, men Lilliz och Johanna sprang och satte sig i bilen efter ett rum haha. Men men det hände massa grejer, hörde ljud utifrån huset sen såg Ling någon stå på balkongen, scaaryyy.. Kom hem vid 6 tiden och sov hemma hos Johanna, inte många timmars sömn.

Helt död på onsdag, Andreas kom och hämta upp mig och skjutsa hem mig, snäll som han är :) Sedan drog jag och tränade. Efter det kom Andreas och hämta mig igen så for vi hem till Mika för att kika film med henne, ling och Celina, trevligt trevligt!

Idag, får la se vad som händer, blir nog stan en runda med dd sen blir det nog tacos, men nog det nu, det får ni veta mer om imorgon ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0