Lördag 27 Juni

Hela veckan har jag varit ute och jobbat i hillevik på sjösportslägret där ! Helt klockrent, finns det något bättre än att vara ute i solen dagarna långa, vid vattnet åka båt, vattenskidor, hjälpa ungarna och få betalt för skiten? Nej helt perfekt så jag trivs som fan!

I onsdags fyllde min bejb 19 år, johanna alla som inte vet, så grattis i efterskott här i bloggen! Blev grill och mysdricka där hos henne men blev bara några öl för mig eftersom jag går upp 7 varje morgon men trevligt var det! I torsdags var det jobb som vanligt då, slutat kring halv fyra varje dag så man är skapligt slut när man kommer hem men blev stan en sväng med syster yster sen käka vid på kungshallen en sväng.

Igår blev det käk med syrran på akropolis på brynäs, för er som inte käkat grekisk mat eller käkat där måste gå dit, otroligt god och prisvärd mat med trevlig personal! Efter det knalla vi till tant grön men där var det smockfullt så vi gick till jackpot och tog en cider, ronja kom förbi en sväng också. Sedan gick jag med syrran en bit och sa hejdå och henne och mötte upp johanna, vi knalla nermot stan och träffa på lite roligt folk. Sedan satte vi oss på jackpot igen. Träffa massa random folk som var helt klockrena, så det var skit kul, helt oväntat liksom! Blev hemgång vid halv 3.

Idag blir det käk och tantgrön senare, sen blev det kruuugen med hela ligan. Mika fyller 20 år imorgon så vi firar henne idag, så grattis i förskott stumpan! Men vi syns i dimman folket, akta er för mig och johanna ! ;)

Btw så var det någon anonym som kommenterat i bloggen om vart jag gaddat mig. Mina 3 första har jag gjort hos Johannes på fifth son tattoo, som har en hemsida. Han är prisvärd och duktig, dock lite seg som tatuerare men det kan man stå ut med. Det negativa kan vara att hans motiv liknar oftast varandra väldigt mycket, då kan det lätt bli att man har liknande tatueringar som andra, men det beror ju helt på vad man ska göra.

Min senaste som jag gjorde för snart ett halvår sen gjorde jag hos jimmy som nu öppnat studio på brynäs. Hans priser då var billiga eftersom de gjordes hemma, men idag vet jag inte rikigt vad priserna ligger på. Men han är dukitg och väldigt snabb som tatuerare och erfaren även fast han tatuerat nyss öppnat studio, eftersom han tatuerat hemma i flera år. Dock kommer jag inte ihåg vad hans nya studio heter, men det kan ni/ du snabbt ta reda på eller jag också.

Tudiluuu


Kommentarer
Postat av: Darkness

Men ni som inte orkar vänta på johannes kan åka ut till darkness tattoo i valbo ligger i källarn vid briljanten!

2009-06-29 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0