Måndag 15 Juni

Ja veckan har spenderats med johanna för det mesta vad jag kan minnas, har även vart på introduktion inför sommar jobbet, ska nämligen jobba på sjösportläger i två veckor, ska blir riktigt skoj! :) Det roliga är att jag själv gick på just samma läger när jag var mindre.

Fredag&Lördag blev utgång för min och johannas del, vilket är värt att nämnas eftersom vi hade det otroligt jävla skitkul! Dock som många andra alkoholfyllda kvällar med mig och johanna så blir det bara pannkaka av allt, börjar bråka med folk och varandra, så fredagen slutade med att jag och johanna gick barfota från stan till sörby, tog ca 3 timmar var hemma 5, med ömma fötter och glassplitter i fötterna, bra tänkt! Lördagen vart det bråk men inge barfota, tacka fan för det. Men som jag sa så har vi otroligt kul innan klockan slår två, efter då sker det något förbannelse eller typ dålig karma eller något eftersom det blir som det blir, men men shit happens!


Och ja, shit happens verkligen. Bara för att jag har haft kul (till mesta dels förutom några insidenter) så har jag gått och blivit sjuk, igår när man vakna hos johanna var man inte allför pigg, inte resten av ligan heller, men självklart ska eddie utnyttja sitautioner när man är bakis och jävlig och dryga till max, och då blir det box vilket han är välmedveten om ;) Men iaf, trodde jag bara var bakfull men det övergick till sjuker, så nu sitter jag är en trökig måndag med massor av snor i näsan, ganska seg i kropp och själ samt en förjävlig hosta, man blir straffat för att man har haft kul, jävla skit grejer ;) men men bara att bita ihop, kan ju inte direkt säga att jag lär mig av mina misstag, inte dessa iaf ;)

Idag blir det lugna puckar så jag blir frisk någon gång, sen får vi se hur resten av veckan ser ut!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0