Söndag 21 Juni

Whopido!

Som jag tjatat om innan och som jag faktiskt har som lite ursäkt nu på sommarhalvåret så blir alkoholintaget fördubblat en aning, vilket jag faktiskt inte klagar över, dyrt ohälsosamt men wtf liksom?

På torsdagen var det meningen att jag och johanna skulle ta en lugn hemmakväll hos henne för att bli friska, men .. vid kl 10 på kvällen fick vi något ryck och korka upp vinflaskan för att sedan bege oss ut på krogen, hennes mamma och syster såg ut som två frågetecken så den kvällen blev ännu en spritfylld kväll och denna gång nere på slicken!

Fredagen alltså midsommar blev det grill och massa mys och alkohol hemma hos johanna, riktigt trevligt! Lördagen spenderade jag med Mika först, sen drog vi hem till johanna en sväng sen blev det jackpot där man träffa massa gobitar som ronja jeff jerra och hela ligan, trevligt trevligt!

Idag söndag har jag faktiskt inte varit så sliten som jag borde, eftersom jag fortfarande är sjuk dock utan feber, druckit i 4 dagar och sovit ganska dåligt men är pigg som en lärka faktiskt, eller nästan iaf.  Men idag knalla jag ner till bollan med lilliz och johanna för att umgås i solen med karro och kevin, jävla sötunge han skulle man vela käka upp! Efter det kom mika och hela grabbgänget och plocka upp mig så blev det grill vid i14, trevligt! Efter det blev det ut på byn i Bergy för att åka till garaget, där vi grilla lite till och släckte elden med brandsläckare vilket gjorde att hela robins bil + hela luften och vägen var fylld med vit rök som liknande dimma, fyfan så jävla klantigt och komiskt riktigt roande faktiskt i själva ögonblicket!

Mina inlägg är kanske inte så intressanta just nu, men uppdaterar mest för att ni där ute ska ha lite koll på vad jag pysslar med om dagarna :) Orkar inte skriva allt i detalj och skriver det jag känner för helt enkelt!

Snart kommer grabbarna grus och hämtar mig så ska vi se om vi hittar på nå skoj.

Heppåre!

Kommentarer
Postat av: ...

bella vart tatuerade du dig?

2009-06-26 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0