Tisdag 9 Juni

Ja som sagt så blir det att jag skriver mindre och mindre, men som sagt inge tvång till att läsa heller ;)

Har hänt lite skit på senaste i tiden men kommer såklart inte ihåg allt, men drar det i stora drag

Har umgåtts med johanna ganska mycket på senaste tiden. Då jag skrev sist så blev det att vi rätta till våra frillor så nu har jag en ljusare brun färg på skallen, riktigt nöjd till slut faktiskt, eller .. det funkar iaf..

Har blivit rätt mycke raggarbil senaste tiden också, allitd lika uppskattat och sköj!
Fyllde 18 i söndags också, wuuhuu! Blev firad både lördag och söndag.

Har druckit ganska mycket på senaste tiden, inget skryt utan mer konstaterande, det har bara flytit på utan att man tänkt på det.  I dag har det varit non stop mer än en vecka, känns sisådär, skit kul men skit dyrt och det sliter på kropp och själ, konstigt?

Lördagen blev det grill hos familjen svanberg med annika sussi tomas svenne sabina och heela ligan, otroligt jävla kul! På dagen satte dom på mig en mössa för att köra runt mig i bilen för dom hade en överraskning, när jag tar av mig mössan befinner jag mig ute i bomhus för att vi ska åka med i svennes båt, riktigt kul ! Åkte runt vid engelsberg ute vid engeltofta och hela svängen plus några vinglas och väldigt trevligt sällskap. Vid halvtolv drog vi ut på bilagan, ALLA på hela bilagan stod upp och sjöng för mig medans jag stod uppe på scen illröd som en tomat, haha. Sen när man kommer fram till baren så får man en knallgrön tshirt av bartendern där det står " Höger hand håller micken, vänster han halsar bärsen, vi rockar på bilagan me karaoke sång och livsglädje" haha klockrent! Drack sammanlagt under lördagen ca 7-8 glas vitt vin, 1 grogg, 4-5 shottar, 4-5 cider, tror ni jag var i bra form? haha kan jag lova!

Dom här bilderna föreställer tomas till vänster, och bilden till höger är gollum i sagan om ringen, ser ni likheten ? HAHA















Bakis som ett svin på söndagen då jag egentligen fyllde år, bara att ta sig i kragen och hoppa in duschen och börja om på ny kula, ronja jonna johanna kom hit samt syrran coh david så grillade vi och drack massa bärs och tjoade, sen kom även groven och lilliz, vid 10 tiden drog vi till jackpot en sväng.

I dag måndag har jag varit med johanna hela förmiddagen, spenderade vår tid uppe på sjukan för ... i lördags natt skedde en liten olycka, självaste bella adolfsson och johanna svanberg som inte var i så fin form efter bilagan blev helt lyriska över att med på kort så jag råkar slå till johanna för att rycka upp henne inför kortknäppning då det slutar med att hon faller i backen coh landar på armbågen, bra där (Y) så det är inte så kul för mitt hjärtegull som är vänsterhänt och får gå med en mitella på vänsterarmen och kan enbart använda högerhanden haha! Har ju fått hjälpa henne att knäppa byxorna ett antal gånger om jag säger så!  Eftermiddagen idag iaf så blev det interpool vid 8 tiden med jonna amanda emma sofie jenka och stolt satt där tills 11 tiden.

Imorgon blir det roadtrip med syrran till falun och tillbaka, sen får vi se hur resten av veckan, sommarlovet och mitt liv ser ut, men mer om det sen ;)

Btw, så vill jag dels säga ett stort tack som deltagit och varit närvarnade samt gratulerat mig angående 18års dagen, helt klockrent tack vare er!

Sen vill jag även säga att alla bilder som jag har på saker jag gör osv hamnar på facebook, orkar inte lägga ut bloggen men bilderna ovanför var ett måste ;)

So long fuckers!

Kommentarer
Postat av: johanna

I love you hun, tack för en fantastisk fyllevecka ;)

2009-06-09 @ 23:38:10
URL: http://johannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0