Torsdag 18 Juni

Piggare ja faktiskt sen i måndags, men fortfarande den förbannade hostan som håller mig vaken om nätterna, till största del.. Andra delen som håller mig vaken är att jag grubblar över alla svårigheter för att vara lycklig, känns som att hur man än beter sig så blir det aldrig så bra, i så fall bara för en kort sekund.

Skulle vilja rymma bort, eller bara drömma bort. Glömma allt eftersom det påverkar mig otroligt mycket, och det är precis det jag inte vill, men det gör det ändå, det ska inte få förstöra mer än vad det redan gjort, men det gör det, det som är så fruktansvärt jobbigt, jag vet inte vad jag ska göra heller, allt är inte upp till mig..

Jaja var tvungen och skriva av mig lite, igår blev det faktiskt lite alkohol för min del må jag säga, satt med gänget på gröna tanten sen blev det bilagan för sarah fyllde 19, så grattis grattis!

Idag ska jag iaf träffa johanna, är ett måste i dessa dar, eller annars också iofs haha. Sen får vi se vad som händer, någon som ska göra nå skoj över midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0