Fredag 8 Maj

Yäyäyä!

Eftersom jag själv är yr som en senil 80 åring så är jag glad att mina vänner håller koll på mig och påminner mig och saker och ting, bilden som jag la upp var inte på sista april kom dennan på, sen kom jag på det själv när hon sa det. Den är från någon helg tidigare men men what ever :D huvudsaken att jag bjuppa på en stekig bild, bland ihop det eftersom vi var hos jonna osv på sista april också, my bad!

Iaf, blev pizza, film och hockey hos niklas i tisdags, sen kom johan och lina och kika den nya chicaua -stava- filmen med oss, så jävla rolig film haha lätt se värd! Leguanen och råttan var fan bäst :'D

I onsdags blev det chill hemma hos niklas sen mötte jag upp eddie med teletubbisen mitsy och knalla till sörby kika film och somna sen. På torsdagen sega vi hela förmiddagen sen kom jocke och plocka upp oss så åkte vi ut med eken och tom till studion i valbo, satt där HELA dagen, blev sämre och sämre skämt och nivån på humör blev lägre och lägre, uttråkade haha ! Vid 7 tiden åkte jag jocke och eddie därifrån jocke släppte av mig och eddie hos hans mor så gick vi in och käka lasagne, fan var helt utsvulten förfan haha. Sen knalla vi hem till ronja och eken och satt där och snacka med folket kika tv osv.

Idag har jag varit i skolan, fint väder vill ut! Vet inte riktigt vad som händer idag, men är sugen på ölf, så blir nog så.

Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0