Måndag 4 Maj

Inget blir som man tänkt sig och icke sa nicke blev det inte heller på sista april haha!

Var ledig på torsdagen så blev öl, capten morgan och raggar bil med bult gurra mela och alla på onsdag kväll.
Torsdagen alltså sista april mötte jag upp jonna, drog en runda på stan sen drog jag med syrran upp och handlade massa grejjer. Sen drog jag til Jonna och grilla och drack ölf. Sedan drog vi till hille där folket drack och spela brännboll. Men påvägen dit vart vi inslängda i en bil där bärs, benny arne och stolt satt i så då åkte vi en sväng till mårdäng sedan tillbaka till hille, därefter gick vi till kasen med ronja eken eddie och andre och ja hela hillebondeligan. Därefter drog jag och jonna intill strömsbro för att möta oldschool grabbarna. Sen kolla vi på fyrverkerierna där också, ascoolt blev helt stum! Sen drog vi tillbaka till hille till bodegan där det var ös as hell haha! Kvällen slutade väl med att vid 5-6 tiden blev det skjuts till stigslund upp till anton för att efterfesta, men där sög det så eddie kom och mötte mig med mitsy för att gå hem och sova hos camilla hans mor. Och Mitsy den lilla tellitubbisen sötnöten kände först inte igen mig så på ett 50 meters håll börja hon skälla samt att gå sakta men säkert framåt sen när hon såg att det var jag sprang hon fram och hoppa upp och slicka på mig jävla gobit !

På fredagen var man ju inte allför pigg, både jag och eddie var skakisbakis fint det! Drog hem vid 4 tiden fixade mig lite sen drog jag till syrran och grillade spett och drack en massa öl gin och vin! Gott som satan. Satt där ett bra tag sedan drog vi till slottet och festade fram till 5 på lördag morgonen. Lördagen blev ganska tidig vakna vid 2, då stolt och eddie ringde skulle dra med mig till h00den men då hade jag nyss vakna så skulle komma senare, så stolt hämta upp mig samt jocke vid 4-5 tiden och drog hem till eken, där var jens eken tom och edde. Satt där med grabbarna hela kvällen drack,prata, skämta, dock mest om irriterande och respektlösa skämt som jag löpte amok på men ändå, trevligt vissa stunder ändå. Drog till max vid 11 tiden med tom, jocke och stolt, gott som fan sen fick man ju sig ett gott skratt också där inne haha! Vid 1 tiden drog alla till bodegan där det var ös som vanligt, och som vanligt blev vi alla kvar där tills 6-7 bläcker, då drog jag och min sämre hälft hem till mig och däcka i sängen helt utslagna.

Söndagen blev riktigt slappt till en början, eddie drog över till sin morbror linus på brynäs och jag drog en dusch sen hem till johanna på sörby och käka tacopaj och snacka massa skit, sen kom karlsson också sen vid 10 tiden kilade jag hem.

Det värsta är att jag börjar bli sjuk tror jag, har nå skit på g, ont i nacken sen i lördags, småfebrig hit och dit samt yrsel? låter inte precis skit kul, men får hoppas det blir bättre, men jag antar att man blir straffad efter 4 dagar fylld med alkohol och drag samt sena nätter.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0