Söndag 17 Maj

Tjulululu!

Veckan blev rätt lugn till en början, kika film hos syrran på tisdagkväll efter jobbet, på onsdag kväll kila jag hem till johanna och käka godis, kedjerökte och snacka skit i vanlig ordning. Torsdagen blev träning på förmiddagen sedan på kvällen kila jag hem till eddie på sörby för att kika film och smaska godis, filmen som vi trodde var bra var helt värdelös och kass men sånt som händer, vid ett tiden kila vi hem till mig kikade någon ny film om andra världskriget, skit bra faktiskt!

På fredagen "jobbade" jag och eddie faktiskt på förmiddagen i form av att hjälpa pappa på altan, jag ränsa ogräs och han bar plankor, vi är duktiga sådär vi! Sen kila eddie hem och jag duscha osv sen mötte jag upp teletubbisen och ronja på stan, köpte öl och mat sen tog vi bussen hem till kollektivet. Lagade tacos och käkade tills magen stog åt alla håll och kanter på oss, efter vi käkat ramla eken henke och eddie in innanför dörren för att också käka tacos. Därefter blev det öl, osten jazze andre viktor jocke random brud westlund och jonte kom också så det blev ett gäng ändå, trevlig kväll! Jag eddie och andre tog sista bussen in till stan och knallade genom stan hem där man träffa på lite roligt folk.

På lördagen vaknade jag och eddie vid 12 fint väder ute men vi valde att ligga inne i sängen som två säckpotatisar. Vid 9 tiden knalla vi ner på stan för att ta bussen hem till osten där han jonte och andre satt. Där satt vi som 5 fån och drack öl och körde massa roliga kortspel haha så jävla fula! Vid 11 tiden kom groven och hämta oss och skjutsa oss hem till Sarah på brynäs där hon sandra cajsa fia martin och dennan var. Vi mötte även upp Jocke och Eken som hängde med upp.  Där satt vi och tjoa och drack ännu mer sen efter ett tag kom även jazze "stekaren" samt dan dit. Vissa drog och vissa stanna kvar hela natten och morgonen ut, vid 10 tiden knalla jag dennan eddie eken andre, jazze och jonte från brynäs in mot stan lagomt slitna och halvfulla fortfarande, eftersom det var så stekigt väder imorse beslör vi oss att sätta oss vid ån för att "steka" lite. Jonte fick för sig att dra några åror i båten vilket inte gick så bra. Vid 11-12 tiden knalla jag och min sämre hälft hem till mig för att äntligen få sova. Vi vaknade upp 5 idag på eftermiddagen inte allför pigga, eddie kilade hem och jag har legat på samma ställe ungefär hela kvällen, har bara rört mig från duschen in hit samt ut och käka sen ut och rökt, det kallas söndagar = att göra ingenting!

Skönt att det blir kort vecka denna vecka, nu ska jag fortsätta att kika filmen på fyran, Deja vu, hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0