Tisdag 12 Maj

Nu äre fan inte långt kvar tills det smäller, 18 ÅR 18 ÅR TJALALALA! haha närå men kommer bli riktigt skönt må jag säga :)

Fredagen blev ölf som jag förutspådde. Mötte upp Ronja plutten på staden, gick runt och chilla lite, käka och köpte öl sen blev det hem till kollektivet för att korka upp. Satt där ett bra tag, tjoa drack och hade det allmänt trevligt. Sen vid 11-12 tiden drog hela gänget på kommunalfest i valbo, riktigt skoj faktiskt, träffa massa gamla godingar så det var kul! Sen vid 2 kom snuten och förstörde så det blev hem och sova med min sämre hälft hos mig.

På lördagen vakna jag och eddie upp, inte allför pigga men tillslut tröck vi tummen i arslet och pallra oss ur sängen. Knalla ner på stan och mötte upp stolt, skit skönt väder dessutom! Vi bosatte oss utanför biblan typ, var cykeltävling med dirtride och hela fadderullan, solen steker och gratis redbull så då var man ju nästan som människa igen. Vid 4-5 tiden blev det hemgång jonna kom, jag fräscha upp mig. Sedan kom stolt och eddie och plocka upp oss, vi cruisa runt lite hit och dit, sedan åkte vi förbi steph och gänget för jag skulle hämta mer öl. Sedan åkte vi hem till kollektivet där det var trevligt folk, ronja ek osten jazze viktor andre och hela högen. Efter ett tag drog jag och jonna på en tripp med i darten med jonsson och putte och gänget. Efter det blev det max för min och jonnas del gott som fan otur att jag bara tröck i mig ett maxmål på 5 min, inte bra för magen haha !
Sen kom det in en stackare på max som blödde i hela ansiktet så jag och jonna hjälpte han, la is osv tills ambulansen kom, den stackarn var ju tokig nog eftersom han ville hellre dricka grogg än att åka upp till sjukan och sy, menjag skällde på han så till sist gav han med dig, tokstollen! Han tyckte jag och jonna skulle följa med upp till sjukan men det hade vi inte sån stor lust med, han hade ju polaren med sig så det var ju lungt :) haha skönaste kommentaren fick man också av han: Fan, man borde ju bli slagen på käften oftare, feta raggningstricket eftersom det kommer fram söta tjejer då haha! Så jävla gulligt!

Efter max och omplåstringen av fylletratten så drog jag coh jonna på efterfest i bodegan där hela kollektivet var, senare kom även stolt och eddie. Var där fram till 5-6 tiden. Sen blev det hemgång och sooova.

Söndagen blev lugn, kina mat hemma med mor och far sedan hem till kollektivet för att kika hockeyfinalen samt proppa i sig godis och läsk, soft soft.

Jobb och skola igår och idag, imorgon blir det och träna samma torsdag tror jag. Sen får vi se vad jag fyller dagarna mer med!

Tudiluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0