Torsdag 28 Maj

Ojojoj nu vare ett tag sen haha! Så kan det gå när inte haspen är på!

Ja du, med mitt döda guldfisk minne så kommer jag knappt ihåg vad jag gjort?

Förra veckan blev det väl jobb på callup samt jobb på divas, blev tre dagars ölande.
Onsdagen träffade jag först dd drog hem till mig sen kom jocke och eddie och plocka upp oss, köpte öl drog hem till eddies mamma och satt där och öla med dom samt eddies polare, sen kom bärsa och stefan också, efter ett tag drog vi hem till osten på barty, sedan blev det bodegan och slutligen hemma hos jonte, trevligt trevligt! Blev raggarbil sedan för mig och eddie med bult och gänget,  sen blev det hem till eddie mor och decka.

Hela torsdagen blev det lugna puckar där hemma, efter tag kom camilla hans mamma så satt och tjoa med henne ett bra tag, sedan tog vi oss i kragen och släpa oss hem till mig, blev max, chips dipp godis film och massa mys, riktigt skönt för en gångs skull!
Fredagen blev öl hemma hos Ronja med jeff jerra och massa folk, det var riktigt trevligt ! Efter tvåtiden blev det att fara hem till johanna för att sova och surra med henne, sluta med att vi satt och lira supermario på oldschool nintendo fram till fem på morgonen (Y) Lördagen blev det cruising i söderhamn med bult mela och hela ligan,helt klockrent! Kom hem vid 6 tiden där med. Långa nätter blir det.

Söndagen blev mys och slapp med min sämre hälft eddie. Veckan har vart slapp i skolan, jobbat lite på divas och callup, har förresten bestämt att ta en paus ifrån callup eventuellt över sommaren, känns som en lättnad.

Idag blir det att försöka rätta till frillen på mig, jag och johanna experimenterade med vårat hår igår fram till 5 imorse, sluta icke bra. Så ska över dit om ett tag och kirra till det sen vet jag inte vad som händer.

Tudiloo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0