Tisdag 1 September


Hejhallå och jag är kanske så jävla trött som man kan bli... USCH! Klev upp kvart i fem imorse, är det ens lagligt/mänskligt eller tillåtet att kliva upp så tidigt? Fyfan, var inte lätt men hårding som man är så svischade man sig upp ur sängen ;) höhö. Iallafall så klev jag upp så tidigt för att jag skulle ställa upp och vara hårmodell åt kimpan på hennes frisör skola i falun, riktigt trevlig dag må jag säga, men väldigt tröttsam men det var det värt! Så nu är man brunett och nyklippt !

I helgen vart det iaf massa öl med trevligt folk och massa raggar bil med härlig musik! På lördagen åkte jag och eddie en sväng med morbror hans linus och hans sötpöta dotter olivia, jäkla gobit! Senare kom svärmor med hans syskon och plocka upp oss och tog några varv på staden i raggern. Syster yster fyllde även 29 år i Lördags så congratz till henne!

I söndags vart det lungt med min sämre hälft till en början sedan mötte vi upp nicke och chimmy, kika fotboll på strömvallen sedan hade vi tacokväll hemma hos nicke, otroligt jävla gott var det!

Nu snart kommer syster yster och plockar upp mig, ska ha myspys kväll med film godis samt att vi ska göra lasagne, mummaaa!


Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Chimmy

Länka till filmklippet från taco kvällen då?

finns på tuben "kim äter tacos"

2009-09-03 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0